vineri, 10 august 2012

George Clooney in rolul lui George Clooney


http://www.guardian.co.uk/world/2012/mar/24/george-clooney-spies-secrets-sudan

<<Nathaniel Raymond is the first to admit that he has an unusual job description. "I count tanks from space for George Clooney," said the tall, easygoing Massachusetts native as he sat in a conference room in front of a map of the Sudanese region of South Kordofan.>>

<<Raymond is director of the Satellite Sentinel Project (SSP), which aims to use advanced satellite imagery to monitor potential human rights abuses in Sudan. And it was all Clooney's idea, turning him from just another Hollywood liberal with a pet cause to a genuine expert and campaigner on Sudan. Together with John Prendergast, another campaigner, Clooney has sneaked repeatedly into the country to document the random bombing of civilians and other atrocities.>>

Stiam ca George Clooney a luat atitudine fata de situatia din Sudan (infruntarile sangeroase intre Nors si Sud, in care civilii au de suferit). Nu stiam de satelit.
Am aflat dintr-o emisiune "Inside Actor Studio" partea in care vorbea studentilor in arta teatrului si cinematografului. Cand se intampla dezastre - zicea Clooney - noi oamenii spuneam ca am aflat prea tarziu. Am aflat prea tarziu de lagarele din anii 30-40, am aflat prea tarzuiu de Cambodgia, prea tarziu de Liberia... si daca am aflat la timp le-am fi oprit. 
Oare? - se intreaba el.
Uite ca lucrurile acelea se intampla ACUM. Si ce facem?
Am o casa in Italia, langa lacul Como, unde ma simt minunat, spune el. Dar de ce sa am casa in cel mai frumos si mai linisti loc de pe pamant? De ce sa nu am casa si acolo unde oamenii sufera? 
Asa a ajuns sa comande folosirea unui satelit care sa fotografieze si sa monitorizeze zona de conflict, satelit pentru plata caruia strange 3 milioane pe an.

Daca nu ati vazut emisiunea "Inside Actor Studio" (discutia cu studentii) cu el, o recomand cu caldura. George Clooney in rolul lui George Clooney joaca extraordinar - mai bine decat a facut-o de exemplu Antony Hopkins in aceeasi emisiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu